LEDARNÄTVERKET Q4 

AI – En realitet vi inte kan blunda för!

Artificiell intelligens, AI, är inte längre en hype utan en realitet vi inte kan blunda för.

Artificiell intelligens, AI, är inte längre en hype utan en realitet vi inte kan blunda för. Vi ser kontinuerligt nya lösningar och verktyg lanseras på marknaden, särskilt inom försäljning. Men för att dra nytta av den snabba utvecklingen måste vi alla öka vår kompetens och förståelse för möjligheterna. Under denna session tar vi ett grundligt tag om just AI kopplat till försäljning. Vi går igenom aktuella och kraftfulla verktyg och vilken nytta de kan ge. Vi tittar även på hur AI kan förbättra kundrelationer och personalisera upplevelsen. Genom att integrera AI i försäljningsstrategier kan företag effektivisera sina processer och få insikter som tidigare var otänkbara. Slutligen diskuterar vi etiska aspekter och hur vi kan navigera i en AI-driven framtid på ett ansvarsfullt sätt.

Målet och syftet med dagen är att bekanta sig med moderna AI-baserade säljverktyg och hur man kan dra nytta av dem.

– Få en överblick av tillgängliga verktyg och hur man kan applicera dem.
– Förstå vilka nya möjligheter som bjuds med AI som nyckelingrediens.
– Få en insikt i hur försäljningsarbetet förändras och hur framtiden kan se ut.

Stockholm, 22/10

Scandic Infra City.
08:00-15:30

Göteborg 13/11

Scandic Mölndal.
08:00-15:30

Frågor

Kontakta oss om du har några frågor

Konkreta AI- verktyg

Bättre förståelse för dagens tillgängliga verktyg och hur man använder dem.

Inspiration

Se AI som en fantastisk möjliggörare, inte som ett hot.

Framtidsutsikt

Morgondagens AI-verktyg kommer klart överträffa dagens, vad kan vi förvänta oss?

Om Peter Siljerud

Peter har de senaste 20 åren arbetat som trendspanare och professionell talare och de senaste 8 åren med fokus på AI. Han är en erfaren och internationellt uppskattad föredragshållare som har inspirerat mer än 50 000 personer under åren. Han har författat flera böcker, bland annat Supertrenderna som beskriver 50 nyckeltrender inom försäljning. Peter har utsetts till en av Sveriges mest kreativa personer av mediehuset IDG.